کابینت فول ست و جکوزی

کابینت فول ست و جکوزی

کابینت فول ست و جکوزی

کابینت فول ست و جکوزی

هدف گذاری فروش در توسعه فروش و بازاریابی

هدف گذاری فروش در توسعه فروش و بازاریابی

گام اول  نقطه مقصد

عدم تشخیص دقیق مقادیر تمایل به توسعه فروش منجر به ابهام درباره میزان لزوم به تلاش زمانی، سرمایه نقدی، ابزار تبلیغاتی و جامعه مقصود خواهد بود.

 

هدف گذاری فروش

هدف گذاری فروش

گام دوم  اهداف دقیق

مشخص شدن اهداف و مقاصد فروش مرحله بعدی پس از تشخیص لزوم نقشه تجاری در راستای دستیابی به موفقیت می باشد که قطعا مقادیر فروش به پتانسیل های موجود بستگی بسیار زیادی نیز دارند.

به عنوان مثال نمی شود عنوان کرد که هدف فروش ما متشکل از فروش تمامی محصولات موجود طی مدت زمان ده روز با نرخ سود ۱۰% خواهد بود.

زیرا حتی در صورتی که ما تمامی پتانسیل بالفعل مورد نیاز برای این میزان فروش (شامل مشتریان کافی، کارمندان مورد نیاز برای این میزان فروش و نیز سامانه های اطلاع رسانی مورد نیاز برای اطلاع رسانی این فروش به مخاطبین) را داشته باشیم نیز سایر اجزاء مانند پتانسیل های فضای کافی، ابزارهای حمل کالا تا مقصد مخاطبین و بسیاری المان های دیگر باید در نظر گرفته شود.

مسلما اگر سازمانی از بنده حقیر درخواست نماید تا کلّ محتوای انبار آنها را طی دو ماه کاری تخلیه نمایم پیشنهاد خواهم داد تا این موجودی را با شرایط تسویه ۶ تا ۱۲ ماهه به مخاطبان {نمایندگان گروه A} (که از اعتبار کافی برخوردار هستند) ارائه نماییم (( که صد البته این پیشنهاد از طرف مدیریت رد خواهد شد )) زیرا آسیب عادت فروش های بعدی نیز در پی خواهد داشت .

از طرفی گاهی میزان فروش نیازمند پتانسیل های بالفعل خاصی نیز هست. برای تشریح بیشتر عرایض بنده کافی است در اینترنت این عبارت را سرچ کنیم:

“هجوم مردم به فروشگاه های اروپا بابت تخفیفات فروش ویژه کریسمس”

با جستجوی این عبارت فیلمهای متعددی از حملات مردم و خریداران به فروشگاه ها و آسیب های بسیار زیاد به خود ساختمان فروشگاه و نیز محصولات و حتی درگیری فیزیکی مردم با یکدیگر بر سر خرید یک محصول با تخفیف ویژه را خواهیم دید!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.